Ik ben een fan van het Alfa vijfgaats telefoonwielontwerp. In 2001 kocht ik 156 wielen om op de Milano van mijn vriendin te zetten en bracht ik wat tijd door met de Dremel om een klein beetje metaal van elk boutgat af te schaven zodat het op de Milano-naven zou passen, en het zag er fenomenaal uit. Ik specificeerde tecnico op de 24QV die ik bestelde. Ik had ergens gelezen dat de tecnico eigenlijk een beter wiel is, lichter en gesmeed. Kan iemand dit voor mij bevestigen en mij wijzen op iets dat aangeeft hoe het telefoonwiel wordt gemaakt en of het in feite gegoten is? Ik zal volhouden en wachten op mijn 24 in plaats van een gloednieuwe 23 bij de dealer op te halen, waarbij het enige verschil is dat deze telefoonwielen heeft en geen geschilderde remklauwen, waar ik rood had gespecificeerd op de 24. Anders zijn de specificaties hetzelfde: kleur, dak, assistentie en interieur. Uiteraard zou de 23 niet de koplampen hebben waar ik zo naar verlang of het digitale dashboard als ik die kant op zou gaan, maar de 23 wordt enigszins afgeprijsd. Bedankt!