Alfa Romeo Giulia Forum banner

Waxoyl Underseal

2.9K views 6 replies 3 participants last post by  FNM  
#1 ·
Heeft iemand de onderkant van zijn auto's met Waxoyl of iets dergelijks gespoten? Ik had het op mijn RX7 en kreeg onlangs te horen dat mijn SUV van 2011 roest aan de onderkant heeft (hij staat buiten totdat de garage wordt gebouwd).

Ik las hun website (https://www.waxoyl-usa.com) en het lijkt eenvoudig om het zelf te doen. Er zijn een paar applicatiecentra op een uur rijden van mij, maar ik vraag me af of iemand ervaring heeft met het zelf doen, want dat zou weer een reden zijn om mijn lift te installeren?

#2 ·
Ik heb het laten doen op mijn nieuwe chassisbalken op de Miata. Dat was over epoxy primer en zwarte frameverf. Goed spul, maar onze domme tuinman van de stad blies de natte bladeren en vuiligheid van het gazon op al onze auto's die op de parkeerplaats op het werk geparkeerd stonden. Toen liet hij ook de hopen rotzooi onder de auto's liggen. Ik vond mulch en bladeren en andere rotzooi door mijn motorruimte en voorruitplenum. De nieuwe waxoil op de rails had een mooie laag gruis erin geplakt van zijn gebrek aan consideratie.

#6 · (Edited)
John's Autobody and Frame Shop, Dedham, MA. Zoek naar een fame shop en ze zouden het moeten kunnen doen. Hij zal de dorpels doen als ik het geld bij elkaar schraap (hoest) na mijn Giulia winterset ;)

• Like
Reactions: FNM