Weet niet zeker of dit een probleem is of normaal, maar als ik op een heuvel sta (bijv. in het verkeer), dan treedt start/stop in werking en stopt de motor. Hill assist wordt niet ingeschakeld wanneer de "stop"-functie in werking treedt. Dus als ik mijn voet van de rem haal, is er een venster van 1-2 seconden waarin de auto achteruit rolt en het indrukken van het gaspedaal niets doet omdat de motor weer opstart.
Ik weet zeker dat ik de rem kan loslaten om de motor "te starten" en dan de rem weer kan indrukken en dan kan accelereren, maar jezus...
Iemand tips? (anders dan start/stop uitschakelen) Met mijn vorige auto kon ik snel van rem naar gaspedaal gaan met minimale terugrol, maar die had geen start/stop die rondhing.
Bedankt bij voorbaat!
Ik weet zeker dat ik de rem kan loslaten om de motor "te starten" en dan de rem weer kan indrukken en dan kan accelereren, maar jezus...
Iemand tips? (anders dan start/stop uitschakelen) Met mijn vorige auto kon ik snel van rem naar gaspedaal gaan met minimale terugrol, maar die had geen start/stop die rondhing.
Bedankt bij voorbaat!