
Uważam, że to system ostrzegania przed kolizją czołową (FCW) wkracza do akcji, a nie adaptacyjny tempomat. FCW jest standardem we wszystkich modelach Giulii. Nie mam opcji adaptacyjnego tempomatu.Czy nasza giulia sama zahamuje, gdy wykryje pieszego na drodze? Na filmie z pewnością sprawia to wrażenie. Ale myślę, że bez adaptacyjnego tempomatu giulia nadal angażuje człowieka w hamowanie, prawda?
Mój giulia nie ma FCW, czy twój ma FCW?powoli przejeżdżałem obok grupy pieszych na wspólnej drodze i jeden z nich jakby zatoczył się na moją drogę, ale nigdy bezpośrednio przede mną, tylko z boku z ruchem w stronę samochodu... jeśli to ma sens... a samochód zatrzymał się nagle bez ostrzeżenia, bez alarmu, po prostu nagłe uderzenie hamulców...
przy okazji, jestem wielkim fanem MKC1... wiodący w segmencie... można hamować z prędkością (bez trzymania kierownicy) i samochód zatrzyma się w linii prostej
gdzie możemy mieć braki w aktualizacjach map i ekranach dotykowych oraz fantazyjnych pokrętłach i tym podobnych, które przyznają w przeciwnym razie gorszym niemieckim samochodom, mamy pod skórą bardzo zaawansowaną technologię wiodącą w segmencie... wiem, który z nich z pewnością bym wolałTo coś, o czym nie wiedziałem o naszych fantastycznych samochodach. Im więcej się dowiaduję, tym większe wrażenie robi na mnie inżynieria, która włożyła w ten samochód. Wczoraj ponownie przeczytałem o opatentowanym systemie zawieszenia. Za kilka lat ludzie spojrzą na ten samochód i będą zdumieni zaawansowaną inżynierią.
Zgadzam się... ACC naprawdę pomaga w dużym natężeniu ruchu i to niezwykłe, że działa tak dobrze. Nadal nie jest tak dobre jak ludzki kierowca; to znaczy, widzę dalej do przodu i zaczynam zwalniać wcześniej i płynniej w odpowiedzi na zwalniające warunki niż samochód, a także mogę łagodniej przyspieszać w odpowiedzi na przyspieszający ruch. (Być może muszą włączyć więcej "logiki rozmytej" do systemu). Ale chodzi o to, że nie muszę, samochód radzi sobie całkiem dobrze sam. Jeśli chodzi o ACC zatrzymujące się całkowicie i uruchamiające ponownie, stwierdziłem, że po upływie X czasu (gdzie X to nieokreślony czas trwania, może 10 sekund? 15?) samochód nie uruchomi się ponownie i muszę dodać gazu.FWIW: ACC użyje hamulców, aby zwolnić, w tym aż do zatrzymania i ponownego uruchomienia z tego zatrzymania. To zmniejsza obciążenie związane z jazdą w ruchu stop and go.
Kiedy po raz pierwszy dostałem moje QV, pomyślałem, że hamulce są "nerwowe" lub "chwytliwe" przy niskich prędkościach, jak wielu donosiło. I być może tak jest. Ale kiedy się do tego przyzwyczaiłem i nauczyłem się odpowiednio modulować nacisk stopy, nie było to już problemem. Zazwyczaj mogę łagodnie zatrzymać się w każdym trybie jazdy.Hamulce Giulii są trochę krytykowane. Moim zdaniem trzeba się do nich przyzwyczaić, ale potem są w porządku. Tak wielu z nas narzeka na rzeczy, do których nie jesteśmy przyzwyczajeni. Dopóki nie zrobiłem trochę badań, nie zdawałem sobie sprawy, jak bardzo są innowacyjne. Myślę, że wszystkie samochody będą takie w przyszłości. Co o tym myślisz?