Ervan uitgaande dat de tweede remklauw voor het e-remsysteem is, maar waarom? Het is om een paar redenen een beetje verwarrend voor mij:
1) Waarom kan het niet worden opgenomen zoals bijna elke andere auto?
2) Ben ik de enige die denkt dat het er "lomp" uitziet?
3) Als de ingenieurs zo gewichtsbewust zijn, waarom voegen ze dan schijnbaar onnodig gewicht toe waar het het meest pijn doet (ongeveerd gewicht)?
Heeft het gewoon te maken met carbon-keramische remmen? Is het omdat er een elektronische parkeerrem komt? Ik weet zeker dat andere fabrikanten dit allemaal met één remklauw per wiel hebben weten te doen.
Dus wat is er aan de hand?
1) Waarom kan het niet worden opgenomen zoals bijna elke andere auto?
2) Ben ik de enige die denkt dat het er "lomp" uitziet?
3) Als de ingenieurs zo gewichtsbewust zijn, waarom voegen ze dan schijnbaar onnodig gewicht toe waar het het meest pijn doet (ongeveerd gewicht)?

Heeft het gewoon te maken met carbon-keramische remmen? Is het omdat er een elektronische parkeerrem komt? Ik weet zeker dat andere fabrikanten dit allemaal met één remklauw per wiel hebben weten te doen.
Dus wat is er aan de hand?