Cześć,
Planuję więc wymienić olej w dyferencjałach i skrzyni rozdzielczej.
Samochód to Q4 2018 giulia veloce, benzyna, 280 KM
Moje pytania to:
1. Podczas spuszczania oleju samochód musi być na odpowiednich rampach (nie tych plastikowych, na które wjeżdżają tylko przednie koła) - wydaje się to oczywiste, ale pytam.
2. Po usunięciu oleju i napełnieniu nowym, widziałem w alfa OBD opcję resetowania skrzyni rozdzielczej, coś, co robi się przy wymianie oleju, aby samochód ponownie zmierzył tolerancje i tak dalej, pytanie brzmi, czy ma coś podobnego dla przedniego/tylnego dyferencjału?
Planuję więc wymienić olej w dyferencjałach i skrzyni rozdzielczej.
Samochód to Q4 2018 giulia veloce, benzyna, 280 KM
Moje pytania to:
1. Podczas spuszczania oleju samochód musi być na odpowiednich rampach (nie tych plastikowych, na które wjeżdżają tylko przednie koła) - wydaje się to oczywiste, ale pytam.
2. Po usunięciu oleju i napełnieniu nowym, widziałem w alfa OBD opcję resetowania skrzyni rozdzielczej, coś, co robi się przy wymianie oleju, aby samochód ponownie zmierzył tolerancje i tak dalej, pytanie brzmi, czy ma coś podobnego dla przedniego/tylnego dyferencjału?