Istnieje kilka wątków dotyczących różnych problemów spowodowanych przez przekaźniki, więc postaram się umieścić tutaj pomocne informacje.
Co udało mi się zebrać (proszę wskazać wszelkie błędy):
Niektóre problematyczne przekaźniki znajdują się na zamontowanej wiązce przewodów zawierającej 3 bloki za reflektorem pasażera:
nadkole pasażera ------- |(10a)[R1C][R2C]| ------- |(20a)[R1B][R2B]| -------- |(20a)[R1A][R2A]| -------- chłodnica
R1C - Klakson (wymiana niepilna, chyba że klakson jest uszkodzony)
R2C- ASD - przekaźnik Auto ShutDown (może powodować gaśnięcie i problemy z uruchomieniem?) (będzie kręcił, ale nie uruchomi się bez niego)
R1B - Pompa wody (może być odpowiedzialna za powolne przyspieszanie z powodu wysokich temperatur po intercoolerze)
R2B - Blow by Control
R1A - Sprzęgło A/C (może wymienić, jeśli zauważysz, że A/C nie działa prawidłowo?)
R2A - przekaźnik rozrusznika (znany z problemów ze startem/stopem i problemów z uruchomieniem) (nie zakręci bez niego)
*uwaga (niektórzy zgłaszają, że dwa bloki bezpieczników 20a są zamienione w niektórych samochodach. Przekaźnik pompy znajduje się na bloku z białymi/fioletowymi kablami?)
Oznaczenia numerów R1A, R2A...itd. pochodzą ze schematu beta romeo poniżej
R1A i R2A są dostępne od góry. Pozostałe mogą wymagać dostępu przez zdejmowany panel w nadkolu lub usunięcie części nadkola, jeśli nie masz panelu dostępowego.
Oryginalny przekaźnik to część 06106093AA i kosztuje około 8$.
Został później zastąpiony przez 06106094AA, który kosztuje około 40$.
Ale od 2023 roku wydaje się, że oficjalną częścią, która jest dostarczana, jest ponownie 06106093AA.
Uważam, że podgrzewane fotele i odmrażacze używają tych samych przekaźników, ale znajdują się w bagażniku. Czy widzieliśmy wiele z nich, które zawiodły, czy też przekaźniki rozrusznika i pompy są po prostu bardziej obciążone? Nie widzę żadnej szkody w tym, aby przekaźniki podgrzewanych foteli i odmrażaczy uległy awarii przed wymianą.
dzięki dla @Beta Romeo i innych w wątkach takich jak ten za oświecenie nas:
www.giuliaforums.com
aktualizacja 12/24:
schemat znaleziony przez alfana z kolorami przewodów:
Co udało mi się zebrać (proszę wskazać wszelkie błędy):
Niektóre problematyczne przekaźniki znajdują się na zamontowanej wiązce przewodów zawierającej 3 bloki za reflektorem pasażera:
nadkole pasażera ------- |(10a)[R1C][R2C]| ------- |(20a)[R1B][R2B]| -------- |(20a)[R1A][R2A]| -------- chłodnica
R1C - Klakson (wymiana niepilna, chyba że klakson jest uszkodzony)
R2C- ASD - przekaźnik Auto ShutDown (może powodować gaśnięcie i problemy z uruchomieniem?) (będzie kręcił, ale nie uruchomi się bez niego)
R1B - Pompa wody (może być odpowiedzialna za powolne przyspieszanie z powodu wysokich temperatur po intercoolerze)
R2B - Blow by Control
R1A - Sprzęgło A/C (może wymienić, jeśli zauważysz, że A/C nie działa prawidłowo?)
R2A - przekaźnik rozrusznika (znany z problemów ze startem/stopem i problemów z uruchomieniem) (nie zakręci bez niego)
*uwaga (niektórzy zgłaszają, że dwa bloki bezpieczników 20a są zamienione w niektórych samochodach. Przekaźnik pompy znajduje się na bloku z białymi/fioletowymi kablami?)
Oznaczenia numerów R1A, R2A...itd. pochodzą ze schematu beta romeo poniżej
R1A i R2A są dostępne od góry. Pozostałe mogą wymagać dostępu przez zdejmowany panel w nadkolu lub usunięcie części nadkola, jeśli nie masz panelu dostępowego.
Oryginalny przekaźnik to część 06106093AA i kosztuje około 8$.
Został później zastąpiony przez 06106094AA, który kosztuje około 40$.
Ale od 2023 roku wydaje się, że oficjalną częścią, która jest dostarczana, jest ponownie 06106093AA.
Uważam, że podgrzewane fotele i odmrażacze używają tych samych przekaźników, ale znajdują się w bagażniku. Czy widzieliśmy wiele z nich, które zawiodły, czy też przekaźniki rozrusznika i pompy są po prostu bardziej obciążone? Nie widzę żadnej szkody w tym, aby przekaźniki podgrzewanych foteli i odmrażaczy uległy awarii przed wymianą.
dzięki dla @Beta Romeo i innych w wątkach takich jak ten za oświecenie nas:

Post intercooler temps high (FIXED)
spoiler : Post #33 by beta was right and that fixed my issue Hey guys I have a 17 q4 and once in a while I’ve noticed that my post intercooler temps getting hotter than usual. I use the squadra dongle to see them and confirmed yesterday with MES that they are high. Or the sensor is reading...
aktualizacja 12/24:
schemat znaleziony przez alfana z kolorami przewodów:
