Alfa Romeo Giulia Forum banner

Infotainmentscherm

1.5K views 7 replies 5 participants last post by  PcktPanther  
#1 ·
Hallo allemaal, ik ben nieuw in de groep hier. Ik heb iets meer dan een jaar geleden een 2020 Giulia Ti gekocht. Hoewel ik van de auto hou, zijn er de laatste tijd een paar vervelende problemen opgedoken. Het zorgt er gewoon voor dat ik het volledige potentieel van de auto mis.

1) Infotainment-scherm werd willekeurig zwart. Het werkt als ik achteruit rijd en het licht een beetje op terwijl het zwart is als ik de airconditioning aanpas. Kent iemand een oplossing? Misschien is het een zekering- of batterijprobleem?

2) Start/stop niet beschikbaar geel dashboardlampje. Heb het laten uitlezen en het kwam terug met de evap-code. Heb het naar de dealer gebracht en het laten vervangen, of ik kan aannemen dat het is vervangen. Kreeg de auto terug en het kwam binnen 2 uur terug.

3) Motorlampje. Het gaat meestal branden als ik een halve tank heb en als ik een kwart tank heb. Nadat ik heb getankt en een stukje heb gereden, gaat het weg na de volgende keer dat ik de auto start.

4) Service elektronische parkeerrem. Kwam zomaar op. Dus ik kan de auto niet op afstand starten en met de herfst- en wintermaanden in aantocht, zou het een probleem kunnen zijn.

Ik hoop gewoon oplossingen te vinden voor deze problemen. Bedankt allemaal

#2 ·
Hoi allemaal, ik ben nieuw in de groep hier. Ik heb iets meer dan een jaar geleden een 2020 Giulia Ti gekocht. Hoewel ik van de auto hou, zijn er onlangs een paar vervelende problemen opgedoken. Het zorgt er gewoon voor dat ik het volledige potentieel van de auto mis.

1) Infotainment-scherm werd willekeurig zwart. Het werkt als ik achteruit rijd en het licht een beetje op terwijl het zwart is als ik de airconditioning aanpas. Weet iemand een oplossing? Misschien is het een zekering- of batterijprobleem?