Alfa Romeo Giulia Forum banner

Pomoc przy konwersji tylnych świateł

8.6K views 17 replies 8 participants last post by  Alfissimo  
#1 ·
Ok, mam nadzieję, że ktoś pomoże. Mam 2017 guilia ti sport i zmieniam tylne światła na te w stylu guilia GTAM, teraz aby te światła działały z US muszę oddzielić światło stopu od kierunkowskazu (ponieważ w światłach gtam są one przezroczyste i po naciśnięciu hamulca zapala się żółty kierunkowskaz) aby to zrobić, musisz wejść do can proxy i przejść do światła stopu i oddzielić je od specyfikacji US do specyfikacji euro. Teraz mam system multiecuscan, mam odpowiednią wtyczkę OB ze wszystkimi adapterami. Podłączyłem samochód, wszedłem do modułu nadwozia, wszedłem do wyrównania proxy, przeszedłem do hamulca, kliknąłem, co dało mi możliwość przełączenia na specyfikację euro, poszedłem i wykonałem to, wyłączyłem kluczyk na kilka sekund, jak mówi, włączyłem go ponownie i nic się nie stało... Więc wróciłem do moich kroków i zauważyłem, że wszystko wróciło do specyfikacji US... Robię to od kilku dni i powiedziano mi, że nie potrzebuję SGW ze względu na to, że mam 2017... Więc w tym momencie jestem zdezorientowany co do mojego następnego ruchu... Wydałem dużo pieniędzy na światła i wszystko, żeby je uruchomić 😒
 
#3 ·
Okej, mam nadzieję, że ktoś pomoże. Mam 2017 guilia ti sport i zmieniam tylne światła na styl guilia GTAM, a żeby te światła działały z US, muszę oddzielić światło stopu od kierunkowskazu (ponieważ w światłach gtam są one przezroczyste i po naciśnięciu hamulca zapala się żółty kierunkowskaz), aby to zrobić, musisz wpiąć się w can proxy i przejść do światła stopu, aby oddzielić je od specyfikacji US do specyfikacji euro. Teraz mam system multiecuscan, mam odpowiednią wtyczkę OB ze wszystkimi adapterami. Podłączyłem samochód, wszedłem do modułu nadwozia, wszedłem do wyrównania proxy, przeszedłem do hamulca, kliknąłem to, co dało mi możliwość przełączenia na specyfikację euro, poszedłem i wykonałem to, wyłączyłem kluczyk na kilka sekund, jak to mówi, włączyłem go ponownie i nic się nie stało…. Więc wróciłem do moich kroków i zauważyłem, że wszystko wróciło do specyfikacji US….. Robię to od kilku dni i powiedziano mi, że nie potrzebuję SGW ze względu na fakt, że mam 2017…. Więc w tym momencie jestem zdezorientowany co do mojego następnego ruchu… Wydałem dużo pieniędzy na światła i wszystko, żeby je uruchomić 😒
Cóż, nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć, jak to wygląda, dość kosztowna modyfikacja, ale na pewno będzie dobrze wyglądać!


*edycja pisowni
 
#7 ·
Oto jak powinno wyglądać oświetlenie po prawidłowym skonfigurowaniu w ustawieniach wyrównania Proxi.
Image


Kierunkowskaz włączony

Image


Światła do jazdy/postojowe włączone:
Image


ŚWIATŁA STOPU WŁĄCZONE:

Image
 
#9 ·
#10 ·
Losowa myśl/pytanie... czy tylne światła 2024+ są takie same jak w UE? A może obszar pomarańczowy w UE jest czerwony dla NA? (Mój '24 stoi w magazynie, więc w tej chwili nie pamiętam).
 
  • Like
Reactions: Namir
#11 ·
Losowa myśl/pytanie... czy tylne światła 2024+ są takie same jak w UE? A może obszar pomarańczowy w UE jest czerwony dla NA? (mój '24 jest w magazynie, więc w tej chwili nie pamiętam)
Przyszedłem tu, szukając tego. Zastanawiam się nad tym samym, ale nie znalazłem odpowiedzi. Myślę, że UE ma osobny pomarańczowy kierunkowskaz, a USDM używa zewnętrznego światła hamowania jako kierunkowskazu przez miganie? Chociaż mogę się mylić.
 
#17 ·
Są pomarańczowe, pomarańczowe LED, czerwone światło stopu, soczewka sprawia, że wszystko jest czerwone (zakładając, że diody LED są białe pod czerwoną soczewką stopu). Przezroczyste sprawia, że czerwone diody LED stopu i pomarańczowe diody LED pokazują swoje prawdziwe kolory. ;) Z przezroczystym trzeba rozdzielić. Istnieją również wersje specyficzne dla USA.

Dzięki! Wiem, że to małe, ale wolę specyfikację euro od całej czerwieni. Pomarańczowy to miły akcent