Alfa Romeo Giulia Forum banner
21 - 40 of 439 Posts
Uitlaatkleppen gaan open in de N-modus bij 5500 tpm, in de D-modus bij 3500-4000 tpm en in de Race-modus staan ze altijd open.

De uitlaatcontroller heeft twee opties: a) seriële modus (zie hierboven) en b) kleppen altijd open, ongeacht de geselecteerde DNA-modus.

Het is geweldig om met Steve samen te werken.

Wij zijn een geautoriseerde installateur voor Forza en hebben de controller op voorraad. Als iemand installatie nodig heeft in de gebieden Austin, TX of LA, CA, hebben we hem op voorraad en helpen we graag.

Steve is geweldig om mee samen te werken.

Wij zijn een geautoriseerde installateur voor Forza en hebben de controller op voorraad. Als iemand installatie nodig heeft in de gebieden Austin, TX of LA, CA, hebben we hem op voorraad en helpen we graag.
Klopt het dat deze controller en alle andere van dit type niet op de Ti werken?

Will let you know when I pick it up.
Zullen we een pool starten voor wanneer je je eerste drive-by overtredingswaarschuwing of boete krijgt? En als dat ooit gebeurt (wat ik echt niet hoop), mag je dan met hetzelfde respect en dezelfde compassie behandeld worden als ik door de politie van Long Beach.

owns 2020 Alfa Romeo Giulia Ti Sport AWD
Discussion starter · #27 ·
Hey. How much are you getting charged to install it and who did you use?
Zal het je laten weten als ik het ophaal. Hopelijk niet te veel!
De winkel rekende me $150. Ik heb ze ook de voorste kentekenplaathouder voor me laten installeren op de sleepoog aan de passagierskant. Dat was waarschijnlijk 15 minuten. Zeg $120 dan. Elke cent waard.

Discussion starter · #28 ·
Laat het je weten als ik het ophaal.
Zullen we een pool starten voor wanneer je je eerste drive-by waarschuwing of boete krijgt?

En als dat ooit gebeurt (wat ik echt niet hoop), mag je dan behandeld worden met hetzelfde respect en mededogen als ik van de Long Beach Police Department.
Ik zal Long Beach in de toekomst vermijden. Eén woord voor de controller: GEWELDIGHEID!!

Mijn Q klinkt nu fenomenaal in Normaal en Dynamisch. Zie de thumbnail hieronder voor de afstandsbediening. Motor aan, normale Q-werking. Druk op "knop B" en het klinkt precies alsof het in de Race-modus staat. Druk op "knop A", terug naar normale Q-werking. Motor uit, terug naar normale Q-werking. De beste aftermarket investering die ik kan bedenken voor puur auditief plezier.

Attachments

Ik zal Long Beach in de toekomst vermijden. Eén woord voor de controller: GEWELDIG!!

Mijn Q klinkt nu fenomenaal in Normaal en Dynamisch. Zie de miniatuur hieronder voor de afstandsbediening. Motor aanzetten, normale Q-bediening. Druk op "knop B" en het klinkt precies alsof het in de Race-modus staat. Druk op "knop A", terug naar normale Q-bediening. Motor uitzetten, terug naar normale Q-bediening. De beste aftermarket-investering die ik kan bedenken voor puur auditief plezier.
Dat is geweldig dat het werkt zoals je wilt. Geniet ervan en houd ons op de hoogte na een paar honderd mijl.

Ik zal Long Beach in de toekomst vermijden. Eén woord voor de controller: GEWELDIG!!

Mijn Q klinkt nu fenomenaal in Normaal en Dynamisch. Zie de miniatuur hieronder voor de afstandsbediening. Motor aanzetten, normale Q-bediening. Druk op "knop B" en het klinkt precies alsof hij in de Race-modus staat. Druk op "knop A", terug naar normale Q-bediening. Motor uitzetten, terug naar normale Q-bediening. De beste aftermarket investering die ik kan bedenken voor puur auditief plezier.
Nee, echt waar, ze waren geweldig. Een agent was getuige van een dronken bestuurder die achterop mijn gloednieuwe SAAB 9000 reed. Hij stond bij mijn auto om er zeker van te zijn dat het goed met me ging voordat ik de motor kon uitzetten. Hij liet me ter plekke door paramedici controleren en liet mijn grootvader (die ik ging bezoeken) weten dat ik wat later zou komen (dat waren de dagen voordat mobiele telefoons wijdverspreid werden). Hij liet ook een monteur van de afdeling naar mijn auto kijken om er zeker van te zijn dat ik er veilig mee kon rijden. Zowel ik als de dronken pick-up bestuurder hadden platen uit een andere staat, waardoor de agent grapte over al het extra papierwerk. Uiteindelijk vroeg hij me om hem te bellen als ik thuiskwam (in Virginia) zodat hij wist dat het goed met me ging. Een klasse apart. Ik hoop dat er nog veel meer zoals hij zijn. Als je een plek wilt vermijden, zou Royal Oak, Michigan, een goed begin zijn.

Fijn dat je je controller leuk vindt (grote understatement). Ga je het audiosysteem van je auto ooit nog gebruiken?

owns 2020 Alfa Romeo Giulia Ti Sport AWD
Discussion starter · #31 · (Edited)

Mijn Q klinkt nu fenomenaal in Normaal en Dynamisch. Zie de miniatuur hieronder voor de afstandsbediening. Motor aanzetten, normale Q-werking. Druk op "knop B" en het klinkt precies alsof hij in de Race-modus staat. Druk op "knop A", terug naar normale Q-werking. Motor uitzetten, terug naar normale Q-werking. De beste aftermarket-investering die ik me kan voorstellen voor puur auditief plezier.
Nee, echt, ze waren geweldig. Een agent was getuige van hoe een dronken bestuurder achterop mijn gloednieuwe SAAB 9000 reed. Hij stond bij mijn auto om er zeker van te zijn dat het goed met me ging voordat ik de motor kon uitzetten. Hij liet me ter plekke door paramedici controleren en liet mijn grootvader (die ik ging bezoeken) weten dat ik wat later zou komen (dat waren de dagen voordat mobiele telefoons wijdverspreid waren). Hij liet ook een monteur van de afdeling naar mijn auto kijken om er zeker van te zijn dat ik er veilig mee kon rijden. Zowel ik als de dronken pick-up-bestuurder hadden kentekenplaten uit een andere staat, waardoor de agent grapte over al het extra papierwerk. Uiteindelijk vroeg hij me om hem te bellen als ik thuiskwam (in Virginia) zodat hij wist dat het goed met me ging. Een klasse apart. Ik hoop dat er nog veel meer zoals hij zijn. Als je een plek wilt vermijden, zou Royal Oak, Michigan, een goed begin zijn.

Blij te horen dat je je controller leuk vindt (een understatement). Ga je ooit nog het audiosysteem van je auto gebruiken?
Blij om dat te horen over je politie-ervaring. Ik heb de afgelopen jaren vele, vele keren met de politie van Nassau County te maken gehad (gelukkig niet als object van hun interesse) en heb groot respect voor hun professionaliteit en menselijkheid.

Wat het audiosysteem betreft... heeft de Q een audiosysteem??

Ik blijf denken of ik er een wil kopen of niet. Het voordeel van niet, is dat mijn rijden zonder tractie en steeds meer zijwaartse actie me in een mum van tijd zal laten certificeren als een volledig sik drift pro.

*Video taal NSFW*

Mijn Q klinkt nu fenomenaal in Normaal en Dynamisch. Zie de miniatuur hieronder voor de afstandsbediening. Motor aan, normale Q-werking. Druk op "knop B" en het klinkt precies alsof het in de Race-modus staat. Druk op "knop A", terug naar normale Q-werking. Motor uit, terug naar normale Q-werking. De beste aftermarket investering die ik kan bedenken voor puur auditief genot. Gaat de klepbediening terug naar "normaal" als je de auto uitzet of blijft deze in de open stand staan?

Discussion starter · #35 ·
Update: Ik kan niet genoeg zeggen over het kunnen rijden in dynamisch met volledig uitlaatgeluid. Het installeren van de uitlaatcontroller is absoluut een geweldige investering in uw Quad-ervaring... ervan uitgaande dat u natuurlijk van het geluid houdt (grapje; natuurlijk wel!!)

Na het bètatesten van een Duitse uitlaatcontroller twee maanden geleden, die altijd het waarschuwingslampje van de motor produceerde (alle modificatiepogingen mislukten), heb ik gisteren de Forza-controller geïnstalleerd.

Hoezee, het werkt perfect!

Slechts een klein probleem: we moesten de afstandsbediening resetten, die in eerste instantie niet communiceerde. Je moet de doos openen voor deze procedure.

Discussion starter · #39 ·
Na het bètatesten van een Duitse uitlaatcontroller twee maanden geleden, die altijd de check engine light-waarschuwing produceerde (alle modificatiepogingen mislukten), heb ik gisteren de Forza-controller geïnstalleerd.

Hoera, het werkt perfect!

Enige kleine probleem: We moesten de afstandsbediening resetten, die in eerste instantie niet communiceerde. Je moet de doos openen voor deze procedure.
Dat is fantastisch alfist67, geniet ervan. Het draagt ​​alleen maar bij aan de kilometers aan glimlachen.

21 - 40 of 439 Posts