Alfa Romeo Giulia Forum banner

Cloverleaf-badge voor de achterklep

9.1K views 18 replies 11 participants last post by  Crosshairs  
#1 ·
Heeft iemand een hoogwaardig, correct geproportioneerd Quadrifoglio-embleem gevonden dat op de achterklep kan worden geplaatst?

#2 ·
Eén kopen voor het zijscherm en die gebruiken op het kofferdeksel?

#3 ·
Koop er een die bedoeld is voor de zijscherm en gebruik hem op het kofferdeksel?
De fabriek geëmailleerde/metalen exemplaren die bedoeld zijn voor de zijschermen zijn erg mooi, maar ze zijn licht gebogen en hebben daardoor niet genoeg oppervlak voor een goede hechting.

• Like
Reactions: Calczo
#4 ·
Dit is wat ik in plaats daarvan heb.

92005

92006

92007

Ze zijn 9 cm groot (even groot als de spatbordemblemen). Als je ze op het kofferdeksel wilt plaatsen, moet je die van 5 cm nemen.

#5 ·
Dit is wat ik in plaats daarvan heb.

View attachment 92005
Ze zijn 9 cm groot (dezelfde maat als de spatbordemblemen). Als je ze op de achterklep wilt plaatsen, moet je de exemplaren van 5 cm nemen.
Waar heb je de 9 cm versie vandaan?

Ik heb de 5 cm versie die Alfa verkoopt in hun accessoirescatalogus, wat een simpele vinyl sticker is (https://www.shopalfaromeousa.com/alfa-romeo-quadrifoglio-decal.html). Ik neem aan dat dat is waar je naar verwijst. Ik kan bevestigen dat het een sticker van hoge kwaliteit is, maar niet driedimensionaal, slechts een simpele sticker.

#7 ·
Ziet er raar uit op de kofferbak!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik denk dat het geschikt is op de kofferbak!
Ziet er raar uit op de kofferbak!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De voorspatborden zijn de meest voorkomende plek om het embleem toe te voegen, maar de kofferbak is ook een favoriet van alle tijden geweest. Ik denk dat het er geweldig uitziet. Hier is de mijne!
92009

Enkele andere mooie voorbeelden!
92010
92011

#17 ·
We hebben net deze metalen Quadrifoglio-emblemen binnengekregen. Ze worden in Italië gemaakt door een bedrijf dat al meer dan 50 jaar kwaliteitsvolle emblemen produceert. Ze voelen substantieel en stevig aan en met 25 mm x 25 mm hebben ze een zeer subtiele afmeting.