Heeft iemand een hoogwaardig, correct geproportioneerd Quadrifoglio-embleem gevonden dat op de achterklep kan worden geplaatst?
De fabriek geëmailleerde/metalen exemplaren die bedoeld zijn voor de zijschermen zijn erg mooi, maar ze zijn licht gebogen en hebben daardoor niet genoeg oppervlak voor een goede hechting.Koop er een die bedoeld is voor de zijscherm en gebruik hem op het kofferdeksel?
Waar heb je de 9 cm versie vandaan?Dit is wat ik in plaats daarvan heb.
View attachment 92005
Ze zijn 9 cm groot (dezelfde maat als de spatbordemblemen). Als je ze op de achterklep wilt plaatsen, moet je de exemplaren van 5 cm nemen.
Ik denk dat het geschikt is op de kofferbak!Ziet er raar uit op de kofferbak!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De voorspatborden zijn de meest voorkomende plek om het embleem toe te voegen, maar de kofferbak is ook een favoriet van alle tijden geweest. Ik denk dat het er geweldig uitziet. Hier is de mijne!Ziet er raar uit op de kofferbak!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daar ben ik het mee eens. De 9 cm versie ziet er goed uit, daarom vroeg ik waar hij het vandaan had.Yours looks a little bit too tiny, imo.
De mijne is een Ti, dus ik zou veel meer nodig hebben dan stickers om 610 pk te halen.wait according to my cal, it's 110hp each, so you shoud now have 610hp.
Amazon heeft het 10 mm onderdeelnummer van Alfa, ik kan geen link plaatsen, dus zoek naar
Alfa Romeo 21839 Officiële 3D Stickers Klaver 10 cm