Cześć wszystkim, mój MY19 Veloce ucierpiał z powodu P0299 i po wymianie wszystkich „tanich” części, wygląda na to, że przyczyną jest zawór upustowy turbosprężarki.
Po poszukaniu nowego/regenerowanego turbo, okazało się, że 280 ma specyficzny numer części, który teoretycznie różni się od 200.
Ale znalazłem też sprzedawcę na ebayu, który zapewnia mnie, że jego turbo (nowy z referencją mopar) jest do 280, ale w katalogu Garrett pojawia się dla: AR Giulia 200 i Chrysler typ 949 i 952 2.0T 272hp
Czy ktoś wie coś o kompatybilnościach, różnicach lub czymś podobnym?
Różnica w cenie jest dość znacząca, aby mieć wątpliwości.
Po poszukaniu nowego/regenerowanego turbo, okazało się, że 280 ma specyficzny numer części, który teoretycznie różni się od 200.
Ale znalazłem też sprzedawcę na ebayu, który zapewnia mnie, że jego turbo (nowy z referencją mopar) jest do 280, ale w katalogu Garrett pojawia się dla: AR Giulia 200 i Chrysler typ 949 i 952 2.0T 272hp
Czy ktoś wie coś o kompatybilnościach, różnicach lub czymś podobnym?
Różnica w cenie jest dość znacząca, aby mieć wątpliwości.